dimarts, 27 de setembre del 2016

LA BENVINGUDA

Sóc la Nuria i per mi és la primera vegada que soc d'acollida en el centre de dia Pins d'Or. De fet, avui és el meu primer dia i estic molt contenta i agraïda pel tracte que m'han ofert des del primer cop.
Espero trobar tota la salut que necessito perquè estic molt malalta i per mi el centre de dia és una porta oberta a l'esperança. Ara estic plorant d'emoció perquè vull recuperar-me'n. I és quan dic: "Déu dóna'm valor per canviar les coses que puc canviar, la serenitat per acceptar aquelles que no puc canviar i la saviesa per a distingir totes dues". Solament espero no perdre l'esperança de recuperar la memòria que ha caigut en l'oblit, mica en mica i que les meves capacitats es restableixin com abans de caure malalta, fa ja sis anys.
Tant de bó el centre de dia sigui la clau de la porta a la meva llibertat mental. No hi ha altra felicitat que la de estar sa per poder fer tot allò que et proposis.

Resultado de imagen de paisatge de platja
Amb carinyo,

Nuria Rollón.
27/09/2016