dimarts, 28 de febrer del 2012

Espai de lectura

Avui ens han explicat que el carnaval es una festa pagana que diu que un dia ens oblidem dels valors humans.
Jo crec que aquesta festa no predica valors humans i jo la prohibiria perque aquesta festa fa atacar als valors.
Jo crec que el nadal predica els valors humans,també la festa de san valentí es bona
perque predica l'amor de la parella , defenso les demés festes només critico la del carnaval.
Defenso la idea de l'art, la cuina, la canço, el ball,el cine i el teatre.
També l'estudi i el treball també el defenso.
M'agrada molt la obra dels pastorets perque encara que hi hagi gent que t'ha fallat
i tinguis motius justificats per odiar gent no t'has de pendre la justicia per la
teva ma i de vegades això costa.
També es molt difícil no ocupar el lloc d'un altre, de vegades t'agradaria ser com el
lider.
A mi em va passar volia ocupar el lloc d'un altre pero m'he donat compte que no haig
d'ocupar el lloc del líder.
S'han de tenir valors encara que costi pero de vegades es molt difícil posar-los en
pràctica.
Per a mi es difícil soportar el dia de San valentí perque no he tingut parella fins
ara, i em costa molt de ser conformada.
Hi ha més gent que té parella i ho accepta però a mi em fustra molt no tenir-ne.
He explicat que representen per mi les festes
ja no dic res més ja ho explicat tot.


Anna