El 10 de febrer l´alcaldessa Lourdes Borrell va mantenir una reunió amb el ministre de Foment Victor Morlán. Tot això va passar per culpa de les declaracions que va fer el ministre aludint a que les obres de soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat quedaven aturades, degudes a la manca de presupost. Amés a més segons el consistori el cost de les obres s´ha incrementat 10 milions d´euros i ara el poresupost se situa en 120´8 milions d´euros.
El conveni que va signar l´Ajuntament va ser amb l´Estat que finançaria el 50% i l´altra meitat seria entre l´Ajuntament i la Generalitat.
L´Administració local va presentar el projecte de reorganització del Pla General Metropolità, el qual, contempla la reordinació del centre de la ciutat. El govern municipal va dir que es necesària la reordenació per construir pisos i vendre sòl per obtenir ingressos per afrontar la despesa derivada de les obres. Malgrat tot no hi ha data d´inici de les obres. El soterrament de les vies continua en via morta.
Tres dècades esperant el Soterrament.
Fa treinta anys que l´Ajuntament de Sant Feliu va aprovar l´inici d´estudi de supressió del pas a nivell. Durant els vuitanta es mobilitzant per aconseguir el soterrament. Als noranta es van recollir més de vint mil signatures. I al nou mil.leni encara no s´ha avançat en quasi res perquè la modificsció del Pla General Metropolità ho impedeix de moment.
Valor històric de l´Estació.
L´edifici de l´Estació dde tren de Sant Feliu es va cpnstruir l´any 1855. Actualment és, juntament amb Molins de rei i Cornellà. el més antic de tot l´Estat. El projecte preveu lénderrocament d´aquest edifici. Un edifici catalogat per l´Administracció com patrimoni modernista dee la ciutat
dimecres, 23 de març del 2011
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada