dimarts, 5 de juny del 2012

Que penso del jardí


El jardí: opinió sobre la jardinería
El jardí es important cuidarlo porque també son éssers vius i s’ha de cuidar, també es un art la jardinería perque saber combinar les plantes com armonitzen també es important perque hi han plantes que no armonitzen.
Es important no arrencar plantes d’un jardí perque jo ara tinc conciencia de que he de tenir en compte que son éssers vius .
De nena no tenia aquesta conciencia perque sempre les collia les plantes per fer rams, ara em
Fan pena però abans era inconscient.
Valoro molt aquesta activitat del jardí,a casa cuido molt el balcó de casa meva.
Estic contenta d’haver descobert el jardí a jardinería, sento que está sent molt productiva la
Jardinería.
M’agrada molt aquesta activitat.
M’agradaría que hi haguessin més escoles de oblida que es molt important aquesta activitat
La jardinería a més de ser molt útil, es un art, també está molt bé aquesta activitat.
En el treball está molt poc valorada.
Aquest treball el podrien valorar més , es molt important la jardinería.


 Anna