dimecres, 4 de maig del 2011

Escrit sobre les caricatures




Reconec que fer una caricatura no es fàcil, costa de fer una caricatura ben feta. Es necesita una téctica i moltes clases de dibuix. La que més em va agradar es la del Sergio. Tot i que es una téctica complexa m'ho vaig passar bé fent caricatures. Queda molt divertida la caricatura pintada. Es més fàcil pintar-la al llapis o en color que al l'oli.
Fer una dona es més difícil que dibuixar un home.. Em van resoltar millor les caricatures del nois que les de les noies. Encara que de tantes caricatures només em va sortir una. S'ha de tenir molta paciesncia per el retrat.
Tinc moltes ganes de seguir dibuixant les caricatures encara que costi m'ho he passat molt bé fent-les.
Enmcara estic una mica nerviosa quan començo el dibuix, sóc molt perfeccionista i desitjo que em surti perfectament i no em surt.
En tot aprenentatge s'ha de tenir paciència. Ara en tinc més que abans, m'ha ajudat el temps i la pràctica.
El retrat ha sigut una nova experiència per a mi i estic molt contenta d'haber-ho fet.

Anna Melendez

Vyara (escriu al bloc)
Roberto ( fotos)