dimarts, 26 d’octubre del 2010

RECORDS DE LA INFANTESA

Un treball recent sobre mí.
vaig triar la imatge del fetus de leonardo da Vinci per expressar com jo era.
Ara no em sento tant protegida. he hagut de sortir de tot el que m'envoltava.
Tot se'm fa tant dolorós i difícil...Només demano no embogir, perque si em passes això tota la meva familia es trencaria.
De vegades, embogir es lo més fàcil i perdre el control és una defensa.
Sempre he tingut un afecte especial per aquesta foto. Jo tenia 4 anys i la meva mare era i és la meva força. Aquí ella era molt jove. Em fa pensar molt...

Crec que fare una altra interpretació amb aquesta foto perquè em transporta al món més estimat i dolç de la meva vida.

Avui m'he trobat amb un album inacabat dels meus inicis amb l'scrapbooking. Està fet amb sobres marrons i llavors jo tenia molts pocs materials. he sentit tendresa pel treball.


Aquesta es la portada: En aquesta pagina estic jo amb la meva cosina i una altre foto amb la meva mare.



Aquí un detall:


Chus