dimarts, 8 d’octubre del 2013

Elling

Elling, es un home negatiu que no surt de casa al principi de la película, no ha sortit en cap noia al principi de la película , s'ha de ser molt positiu quan els nois no et fan cas això es el que li passa al protagonista de la pel.lícula no té novia i tots la tenen la novia, a mi no m'ha donat el petó cap noi tots els nois que m'agraden no em corresponen tinc que asumir que si no em ve mai la parella les coses em van com em van, molta gent pensava que no li vindria la parella i li ha vingut,jo sento dir que pensava que a molta gent que em creia superior no la tindria mai la troba la gent que menys t'esperes però jo em creia que mai no la tindria no vull esperar de la parella perque si no t'arriva es que no estic destinada a tenir parella es inevitable mirar al veí quan tothom la té menys tu mateix. Aquest noi es molt lluitador i surt de casa, escriu poemes encara que no trobi parella.Es una bona pel.lícula i m'ha agradat molt. Anna