dimarts, 14 de maig del 2013

la fira de sant feliu de llobregat

La fira ha sigut un éxit s'ha fet una fira d'espelmes i s'han venut totes les espelmes, o sigui ha sigut un
éxit la esposició d'espelmes.
Hi havia també moltes parades de pulseres i coses de bisutería.No me'n vaig comprar però n'hi havien
de molt guais,hi havien diverses exposicions:la de la poetessa Joana Raspall,al palau Falguera , hi havia
també al palau falguera el motiu de les roses, eren fotos que tractaven de temes amb la rosa de protagonisme.

També hi havien moltes roses al palau falguera, molt diverses,eren molt maques,era la anomenada
exposició de roses anual.

Admiro sobretot molt a la poetessa joana Raspall, és molt gran com a poetessa , estic desitjant
recitar un poema de la Joana Raspall,m'agrada col.laborar a la biblioteca cantant i recitant poemes,
tinc una mica d'enveja de la Joana Raspall, perque a qui no li agradaria ser poetessa, li demano
perdò a la Joana Raspall perquè la vaig rebutjar per la seva apariencia física , això em va ensenyar
que mai has de rebutjar algú per la seva apariencia física.


Anna Meléndez Llop