dijous, 14 de febrer del 2013

Una experiència bona


LA MEVA ACTUACIÓ

M´agrada molt la cançó, vaig cantar la cançó de la cantant María Ostiz:”CANTA CIGARRA”.
M’agrada molt cantar he cantat en aquest espai: “SI TU NO ESTÁS” de la cantant  Rosana.
 Em vaig sentir molt acollida per el públic, em va aplaudir molt ahir, es difícil guanyar-se al públic, saber conseguir la posada en escena costa un esforç,arribar a ser cantant es difícil perque hi ha molta
Competitivitat.

He participat en quatre concursos de cant i en dos m’han donat un
Premi.
Vaig cantar a radio Sant Feliu una cançó amb la que vaig guanyar  un premi i en un altre concurs de cant vaig cantar quatre nadales i em van donar un val de 20 E per gastar en tendes.
Es important estar molt segur de tu mateix en aquest mon de l’actuació, no has de mostrar la teva inseguretat, si et vols menjar
L’escenari.

Molta merda! (Això és el que es diu quan algú actua).

Anna