dimarts, 17 d’abril del 2012

Madame Butterfly

M'ha agradat molt l'obra Madame Buterfly ,es molt dur voler recuperar un home i que et deixi per un altra dona i que no el puguis recuperar. M'identifico una mica amb ella en una cosa que hi han molts homes que utilitzen a una noia  per aconseguir una altra, la que els hi agrada. Fins i tot les deixen amb un fill, a pesar de tot no puc evitar que aquests nois m'agraden més que els inocents. Em fan pena alguns que no troben noia perque no tenen encant mentre que d'altres poden aconseguir totes les que volen i no s'ho pensen dos cops abans de fer mal a noies que desprecien i diuen als amics que aquesta no els interessa i se'n riuen d'aquesta que utilitzen i la fan quedar malament. Hi han nois que no tenen escrupols, vull ser sincera aquests nois a pesar de que em fan mal son els que m'agraden i aquests inocents que no agraden a cap noia no m'agraden gens,aquests es queden solters per força. A mi només m'han agradat dos nois i les dues vegades no he sigut corresposta. Un ha sigut honest i m'ha dit que no em volia però el segon que m'ha agradat m'ha utilitzat per conquistar una altra dona que li agradaba a mi em menyspreaba i presumia davant dels seus amics i davant de la noia que li agradaba que no li agradaba i que només m'utilitzaba per divertirse i que era dolenta i a mi em va dir que em volia sense ser veritat ,els dos em criticaven a les esquenes i se'n en  reien de mi, em vaig sentir molt humiliada no els he pogut perdonar he desitjat que aquest noi li faci mal alguna noia i se'n adoni de que fa mal amb aquesta actitut . Entenc el que sentia Madame Butterfly em fa pena la protagonista almenys no m'he quedat embarassada d'ell per sort , hi han nois que disfruten fent mal a les noies i se senten molt homes així.M'ha arribat molt aquesta obra ,m'agraden molt les operes espero que es segueixin fent operes a Sant feliu.
Anna