Què es un codi BIDI?-Un codi BIDImensional (BIDI) és un codi de barres gràfic que, amb forma de requadre, multiplica la capacitat d’emmagatzemar-hi información. Això permet que es pugui decidir quina acció s’activarà cada cop que el codi sigui escanejat des d’un telèfon mòbil
Les empreses tenen la possibilitat de decidir l’acció que provocarà aquest escaneig: rebre informació ampliada del producte, descarregar catàlegs de productes sancers, descarregar cupons de descompte, fer comandes de manera autòmatica, trucar a números d’atenció al client…
Com?-L’empresa que vol fer servir un codi BIDI només ha de crear-ne un en algun dels diferents llocs web que permeten fer-ho de manera gratuïta, i decidir quina acció desencadenarà el fet d’escanajar la imatge del codi. Fet això, només cal fer una fotografia del codi BIDI que ens interesa i enviar-la a un número determinat, per tal d’accedir a la informació que l’empresa hagi enllaçat al codi BIDI corresponent.
Si l’empresa detallista ha de contractar alguna empresa (per exemple, Scanbuy) que li faciliti un resum segmentat per diferents variables.Calvin Klein els va utilizar per a la companya publicitària dels texans de la seva derrera col.leció de texans tardor-hivern.Volkswagen va llançar un nou model mitjançat anuncis en prensa escrita amb una única fotografia i un codi BIDI que, un cop escanejat, enllaçava amb la página web específica per a móbils de companya.
Per què?-Per al detallista, el codi BIDI permet oferir molta informació en un espai molt reduÏt, alhora que permet rebre una retroalimentació de les persones que han escanejat la imatge.
Els escanejos de codis mitjançant el telèfon móvil comencen a ser d’un volum considerable: cada mes són 800 millons al Japó, 120 millons a EEUU, i 12 millons a Espanya on, en els darreres 6 mesos, els escanejoss’han multiplicat per 10.
Pag, web : Departament de la Generalitat
Vyara
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada