dimecres, 16 de juny del 2010

ELS ESTUDIS

La meva filla té disset anys i aquest any ha estat estudiant un mòdul d´estètica. Jo estic molt contenta perque de moment ho té tot aprovat. Només ha tingut que recuperar una depilació, que per cert totes les que tenien que recuoerar depilació tenien que portar algú per poguer depilar i jo vaig anar al lloc de la meva filla. El dia 22 de juny anirem a buscar les notes i som-hi que bé, és a dir aquest setembre començarà a fer un mòdul de perruqueria, si l´agafen. Només li quedarà per fer l´any que bé, és a dir quan començi el setembre, té que acabar les pràctiques, només li duraren un mes i mig, perque si no té les pràctiques fetes no li donen el titol. Si l´agafen el dia 23 de juny ja ho sabrem. I si l´agafen del dia 1 al 7 de juliol tenim que anar a pagar la matrícula. Les pràctiques les fa de dilluns a dissabte, els dimarts té festa. El dilluns va ade 4 a 8 del vespre a Vallirana i el dissabte de 10 a 13 h del migdia. A l´estiu li canviarà el´horari de les pràctiques. Farà de dilluns a divendres de 9´30 h a 13, 30 h i els dissabtes no tindrà horari fixe.
ROSA Mª ALONSO
JUAN ANTONIO