dimarts, 13 d’abril del 2010

l'excursió dels meus pares

Al meu pare traballaba a la fàbrica de ciments Molins. Ara fa un any i mesos que ja està jubilat.
Cada dos anys aquesta fàbrica fa un viatge amb tots els gastos pagats pels jubilats.
Estan per la part de Tarragona en un lloc concret que es diu l'Atmetlla.
Van marxar el diumenge dia 11 d Abril pel matía las 9 h T tonaran el deumenits 13 d Abril per la tarda o la nit. Y yo estic molt felic, con a la filla que soc que agin pasat les aquet petit corregut, s ho mereixen perque hen pasat una temporada molt dulenta pimes anb le meva cusina tingu cances i desores amd tiet. yo m hi quedat amb la filla, é la primera vegade i estic mol orgullosa. El lo en va dir que tenia moltes ganes de que malxeisin els meus pares que jo li hi trasniteixo molta tranquilitat. Estic molt al cas del menjar. Un dia hagi fer paella per dinar, pizza per sopar, un altre dia caldo i carn a la planxa i l´últim macarrons i per sopar no sè si faré ja depenent la hora que arribin els meus pares. Algún menú tindré preparat. Em trobo molt feliç amb la meva filla i més quan esten les dues soles. Cada dia ens trobem amb els meus pares i ens expliquem tot lo que fan durant el dia. Ahir diumenge la meva filla va sortir i va arribar a les 11´10 h. a casa però sobre les 9 h. de la nit la vaig trucar i vaig parlar amb ella i ja em vaig quedar tranquil.la perque vaig veure que estava bé. Quan va arribar és va quedar amb l´ordinador que tenia que fer un treball de l´escola juntament amb una noia de la seva clase. Van acabar a la 1 h. de la matinada. No vaig dormir perque no estic acostumada a anar dormir tan tard i estava desvetllada. Al dia següent ens vaig lleure a les 6 h. del matí per fer-li erl dinar i l´esmorçar perque suposadament avui dilluns té que començar les pràctiques de l´ho que està estudiant: un módul d´estètica. Si vé a dinar arribarà a casa a les 3´45 h. de la tarda i si comença les pràctiques arribarà sobre les 8 del vespre. Les pràctiques les fà a Vallirana. Quan sigui sobre les 4´30 h. de la tarda si no ha arribat la trucarè, per si trucan els meus pares poguer poder parlar de la Judit i altres coses més. He pogut venir al Centre de Dia el dies quje a mi em toca: dilluns i dimarts.
J.Ant.