dimarts, 10 de gener del 2012

escrit sobre les meves pintures al oli

aquestes pintures les vaig pintar a l'escola de pintura rafael plaza en Sant feliu de Llobregat. Les vaig pintar amb colors intensos. (volia fer una fantasía del poble de Nonasp d'on viuen els meus avis (els pares de la meva mare).Vaig pintar el poble de Nonasp, (Em vaig inspirar amb fotografies del meu poble).
Vaig exposar dues vegades la pintura del meu poble, vaig exposar dues vegades la pintura al meu poble, vaig fer també una exposició colectiva al poble on va circular per tota la comarca del baix Aragò, també vaig fer altres exposicions que eren de punt de creu i de mig punt (1 de cada modalidad), (1 de paper maché).
Desitjo que molta gent pinti quadres de pintura al oli, aquarel.la i Sanguina, pastel i altres tècniques de dibuix.
Desitjaria que la gent que pinta no competís entre ella i sapigués cooperar encara que tothom vulgui millorar i superarse.
Desitjo que a molta gent que li costi la pintura li donin dret a aprendre i que no discriminin a la gent que li costa la pintura.
Desitjo un Bon Nadal a tothom i feliç any nou.
Anna