dimecres, 16 de setembre del 2009

mañana lo dejo

Mañana lo dejo, és un llibre que me´l vaig comprar a on hi havia l´Einstein Caixa Forúm, com a figura que quasi semblava real el seu rostre. Quasi no puc dir res sobre l´escrit per què no he tingut constància per llegir-me´l plana per plana, o sigui cada dia un full. No he fet ni això, per això no recordo el que uns quans fulls posava, no tinc tanta memòria. Bé, recordo que hi ha una fotografia d´uns campions de waterpolo com Sergi Pedrerol i el campió olímpic que ha dedicat aquest llibre a persones que tenen un problema molt gros, i és el de drogues i alcohol, que ha aconseguit deixar-ho per totes. Va sortir per la televisió en el programa "Hermano mayor".
Jo crec que si hi ha una perona com jo que té el mateix problema, és perquè hi ha un motiu del perquè s´ha começat en un moment donat a caure-hi.
Ell ho ha pogut deixar pel bé de la seva família i el seu propi.
Jo estic lluitant cada dia amb la Maria PSI, psiquiatra CSM, Centre de Dia i CAS; que encara no tinc l´alta però que tinc esperença en deixar-ho com ell, si ell pot jo també. Ara, sembla ser que estic més bé amb tots aquests consells i ajuts que hi tinc diàriament. Això, ja ho sé que ho tindré sempre ficat al cap, però com a dit una psicòloga avuí has de tatxar un cop escrit la cosa que et mortifica dia a dia per així poder borrar-se. (No sé si això em funcionarà amb mí, però és dit per una molt bona psicòloga). Ara PSI a part de veure´m els dimarts a casa, em trucarà cada dia per telèfon, serà millor. Avuí m´ha trucat, però encara estava en el Centre cumplint amb les activitats que em toquen. Bé, l´altre dia a l´activitat de relaxació vaig parlar d´aquest tema: que aconsegueixo ser davant de la droga blanda i fugir d´ella com si res no hagués passat, de la dura no tant, però estic en això. Jo crec que entre tots estem fent una bona tasca de rehabilitació, gràcies a tots, família i jo que sóc la que haig de posar tot l´ímpetu, costanància i voluntat per lograr l´objectiu. GEMMA