dimarts, 12 de gener del 2010

LA MATERNITAT

Tenir un fill és el més bonic que et pot passar a la vida. Et crea molta experiéncia, i moltes coses maques, sobretot quan són petits , però totes les edats tenen coses diferents i n´aprens molt d´elles. Una cumpanya ha tingut una filleta que té dos messos , es diu Paula i va molt ven cuidada , a la mare s´ha li veu molt feliç . Avui la ha portat al grup petit i no ha plorat gens, la mare li donava el bibi. Fins hi tot l´he pogut agafar amb braços ,m´ha fet recordar la meva filla quan tenia aquesta edad. És una nena molt tranquila , quan va neixer la meva filla , el primer que vaig fer quan m´ha la van ensenyar va ser mirar-la que no li faltés cap extremitat, la vaig cuidar tot el que vaig poguer de bé. Ara ja té disset anys i la segueixu cuidant.

ROSA MARIA A.