dimarts, 12 de gener del 2010

dibuixos Jordi










































El primer dibuix el va fer un bon amic meu, fa molt de temps.
el va presenta a un concurs però finalment no va guanyar.
A mi m’agrada molt des de petit les àguiles.
Es una animal majestuós i li tinc gran admiració.
Les dues parts de la vida, la bona i la dolenta i per això en va agrada fer-ho.
Un dimoni. Sempre m’agrada’t tot això relacionat amb ells.
Un dimoni. Quan vaig comença a fer-lo no em pensava que em quedaria tant bé.
Una màscara asteca, aquest dibuix va se molt laboriós.
Un cap de tigre ullals de sable, aquet dibuix
m’inspira en veure un crani exposat en una botiga.
un ipogrifo aquet dibuix el vaig fer
per que m’agrada la mitologia grega.
Un drac, el vaig dibuixar quan era petit.
M’agrada les histories de dracs i princeses.

Jordi C.