dimarts, 19 de gener del 2016

COM VAIG DESCOBRIR EL " ZUMBA "

Soc una dona que tinc un trastorn mental " BIPOLAR " porto uns anys en un centre de dia i al
principi no imaginava arribar a ser una dona capaç de prendre les meves decisions, vaig comença anar a la piscina ha fer aquagim i em el temps, un dia de festa major a Sant Feliu de Llobregat a la plaça de la vila vaig veure un grup de persones que feien " ZUMBA " hem va agradar molt tant que hem vaig quedar bocabadada i allí hem teniu de peu durant dues hores
contemplant com ballaven al so de la música Ostres que divertit!! ha passat molt de temps des de aquell dia i per fi me apuntat m'ho passo tan be que cada vegada hem sento millor és un exercici físic molt recomanable a part de que t'ho passes be et fiques en forma i es molt saludable, ara ja man donat l'alta del centre i estic molt contenta d'haver arribat fins aquí i trobar-me tan be i clar el exercici ajuda, però os asseguro que em el " ZUMBA " encara més .
perds grassa i volum i a més t'ho passes !! pipa !!    


Jo   NATIVITAT