dimarts, 18 de maig del 2010

Concurs de Pintura

Vaig participar al concurs de pintura ràpida de Sant Feliu de Llobregat, el dia de la Fira de la Rosa.
 Les inscripcions per parcipar era de 8 a 10 hores i a las dues s´havia d'entregar el quadre acabat. 
Vaig treballar amb la tecnica de l'oli.
El lloc on em trobava del parc de la Falguera, i desde el lloc on em vaig situar per dibuixar,tenia una perspectiva del jardi, d'uns arbres alts i molt grans,uns plataners, i una part de caminet que voreja tot el jardi.
Mentra pintava estava concentrat en la forma de les branques tant tupides de fulles noves,  molts detalls tants que voldria haver plasmat amb a la meva obra, peró m'havia d'organitzar amb el temps per poder acabar-lo i entregar-lo a temps. Estava nervios, i a la vegada ansios per saber com acabaria.
 El  1er premi de 600€ , el  2º premi de 450€ i un premi especial de 500€.
Per a mi, el premi va eser, participar i poguer acabar el quadre i entregar-lo a temps.
 juan tena
escrit y redactat
por: juan carlos, sole i rosamarialonso.