Demà dia 12-06-09 anirem amb els del Centre de Dia a Montserrat. Hi vaig anar amb el Yamani anteriorment.
Anirem amb tren renfe, i els FFCC de la generalitat fins a Monistrol, alli enllacerem amb el cremallera, que ens deixara a l'ultima parada , l'estacio de la plaça.
La mayor part de l'itinerari del cremallera transcorre per l'antic traçat al llarg de cinc quílómetres i superan un desnivell, entra les estacions de Monistrol-Vila i de Montserrat, de gairabé 550 metres.
Una retall d'historia.
Els origens del Tren de Montserrat, i el ferrocarril de Monistrol, es remuten a finals del segle XIX i neixen de la necessitat de millorar l'accés al santuari per als devots i pelegrins. Gemma
Anirem amb tren renfe, i els FFCC de la generalitat fins a Monistrol, alli enllacerem amb el cremallera, que ens deixara a l'ultima parada , l'estacio de la plaça.
La mayor part de l'itinerari del cremallera transcorre per l'antic traçat al llarg de cinc quílómetres i superan un desnivell, entra les estacions de Monistrol-Vila i de Montserrat, de gairabé 550 metres.
Una retall d'historia.
Els origens del Tren de Montserrat, i el ferrocarril de Monistrol, es remuten a finals del segle XIX i neixen de la necessitat de millorar l'accés al santuari per als devots i pelegrins. Gemma
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada