dijous, 12 de febrer del 2009

Escric


Medito sovint sobre el grup que fem de lectura en veu alta. Avui hi ha hagut lectura, miro de concentrar-me per escoltar i entendra, em fa una mica de cosa, vergonya, llegir algun poema o escrit, però n'he llegit algun escric a casa tots els dies. A vegades mes i altres menys. Escriure em va be m'aclaro encara que el pare digui coses, suspiro perque lo meu s'imprimeixi, potser, potser en el temps.
El contingut es important, faig coses, escric, coses que considero mes altes, mes amunt i mes avall si tingues que definir-ho en poques paraules seria poesia de vida.Miquel

1 comentari:

Anònim ha dit...

Miquel tot llegint el teu escrit, m'hi sorpres una mica, que en aquets moments estas mes comunicatiu. He palpat el fondo que tens, m'agradat el que hi dius, i avui potser hagi entes la teva manera de pensar, que dones un misatge amb les paraules i la teva manera de dir el que penses.