dijous, 2 d’octubre del 2008

SORTIDA A BESALÚ

Besalú, és un poble que pertany a la Garrotxa i la seva capital és Girona. Aquest any aquesta sortida la van decidir desde l´equip del Centre de Día però va ser molt asertada. A les nou del matí vem sortir de la plaça Pere Dot i el camí va ser molt divertit. El mini bús tenia televisió i ens van possar una pel.licula tan de anada com de tornada. El viatge va durar dues hores anada i dues hores tornada. Vam anar tots els de l´equip i uns vint companys. Quan vam arribar al poble, ens van deixar en un restaurant, on varem esmorçar, quan vam acabar d'esmorzar vam anar a fer un passeig per coneixer el poble es bastant divertit. Hi havíen tendes rústiques, un riu que és el Fluvià, fins hi tot ens vàrem trobar el mercadillo, i havíen paradetes de roba i de menjar. LLavors vem esperar una mica més amunt un guía que ens va explicar tots els canvis que hi havía agut desde quan es va fer el poble de Besalú fins els nostres díes. Quan va estar feta la xarrada vem anar a veure un vídeo on explicava les mateixes dades però vem veure amb fotografíes tots els canvis que hi havía agut desde el S. III fins al S. XXI. Llavors ja va ser l´hora del dinar.
El dinar com el restaurant era molt enriquidor. Ens van preparar unes taules posades de llarg i jo al menys mi vaig trobar molt bé. En un cantó de les taules van seure tots els de l´equip, desprès, estàvem les cinc noies i, desprès tots els nois. Jo m´ho vaig pasar genial. El mini bús ens va esperar a la pota del restaurant a les quatre menys quart de la tarda . Vam tenir molt bon viatge. Rosa Maria Alonso