dimarts, 23 d’agost del 2011

Collage amb pintura













Ha sigut molt divertit fer un collage amb pintura perque no havia fet mai aquest treball i m'ha donat la oportunitat de ser creativa.
La part del principi es molt divertida perque amb la pintura pots fer el que vols i també te dona la oportunitat de treballar amb equip.
També es interessant la apart del final perque et dona un resultat interessant i així s'ajuntan els treballs dels altres més el teu.
Es divertit ajuntar els trossos del final. La participació en equip es bona perque sempre poden aportar idees els companys i jo les puc aportar a ells.
Un collage es molt laboriós i m'ha ajudat a practicar la paciencia perque costa molt d'esforç crear un collage sol. Però encara que costi estic molt contenta d'haver fet aquest treball manual. També em va agradar molt la caricatura, però ara no parlaré d'això perque ja vaig parlar d'això en un altre comentari. No tinc res més a dir. Estic molt contenta del collage i tinc ganes de fer més treballs com aquest.

Escrit per Anna















































Vyara