dimecres, 30 d’abril del 2008

LA ABANS DE LA MUSICA

Amb els temps que corren la musica avansat en mols aspectes. Ara es pot parla de música mes tenologica com: el dens la maquina i altres estils.
Va començar a introduirse les caixas de ritmes als anys 80, es parla que la maquina i altes congunts de musica electroniques son musica de consum.
Des del el meu punt de vista sempre m' agradat el rock el heavi am grups mítics
com dip parpel o dez cepelin sempre hem tingut mol exit amb concers extraordinaris
entre ells men in japan de dip parpel, la mítica balada de dez zepelis de
carretera cap al cel .
Desde el meu punt de vista es el rock i el heagi fan musica mes elaborada
i no com la maquina
Hegeavi es que te mols estils blac metal trax espit metal etc.
Jo sEmpre dit el Bon geavi mai ha mort. JORDI CARDÚS

3 comentaris:

Anònim ha dit...

hem sorpreng no veure cap comentari sobre la recent mort del company de centre de dia fundador de A.E.M.Ai gran amic Samuel Gómez Recio

Pins d'Or ha dit...

Per tú, anónim, que has recordat al company Samuel. En el moment que hi has pensat i has fet l' escrit vol dir que no s'oblida la seva presencia,i com persona especial que era seguirà en el recort de tots. Un aplaudiment per els teus sentiments.

club dels anónims

Anònim ha dit...

Lo del metal em recorda els meus comenzaments a la musica ja de petit era mol bo sols que la meba mare no amb ba dejar continuar don deia que li feia malber les tapadores de le olles si no ages sigut abui tal begada seri famos