dilluns, 11 de febrer del 2008

Continuem amb el bloc al Telecentre

Hola! Sóc, l'Alfons, el dinamitzador del Telecentre del Palau Falguera.

Els companys de Pins d'Or han tornat a veure'ns al Telecentre. Ja us trobàvem a faltar. Durant aquest curs continuarem publicant al bloc, i a més aprendrem a retocar fotos amb el Picasa. Ja veureu què fàcil que és! Fer-les més grans, més petites, corregir els ulls vermells, canviar el color...

Un cop tinguem les fotos retocades, les ficarem en un document de Word junt amb el text, per a que pugui sortir a la revista del centre. Aquí teniu alguns dels protagonistes d'aquesta història. La setmana que ve seran més!


scorpia central del sonido

hola me llamo carlos yo subia mucho a la tan emblematica discoteca del scorpia de parte de quien os habla qryger y dj franq os mandamos un mensaje paz amor y fiesta os acordais

el dia de los difuntos

Dia señalado para reclamar los designios de la muerte. Dia de los muertos, por excelencia, es muy apropiado para disfrazarse y dar sustos, disfraces de brujos y brujas y otros.

Alfonso.

semana santa

per setmana santa me'n vaig a LLAFRANC, UN POBLET DE LA COSTA BRAVA. Es una platja de Palafrugell, es molt bonic tot pero aquest any com que setmana santa cau tan aviat fara fred i vent, PERO ENS HO PASSARem be.


tere.

Fallas de Valencia

Las falllas de Valencia se celebran sobre la tercera semana del mes de marzo.En ellas destaca la planta de ninots en las calles,que son verdaderas estatuas de cartón y otros materiales que se queman en la nit del foc.Es una fiesta en la que siempre está presente el elemento del fuego, destacando la mascleta,carecterizada por la estruondosa explósion de petardos . Estas fiestas son de conocimiento y reconocimiento mundial y son numerosos los turistas que acuden a ellas.

Samuel

Las fallas.

las fallas, se hacen en valencia, yo y mis colegas tenemos preparada una salida, para ir a verlas.
dicen que estan muy controladas , y las ventanas de todos los edificios, con las persianas bajadas, para que no entre el humo de todo los petardos. hay fallas por cada calle y a cual la mejor.

J.F.Castellanos Escobar

semana santa

quizas lo pase en casa escribiendo y saliendo adar vueltas, no creo que salga de vacaciones

miquel

Bloc

11 febrer de 2008.
Avui iniciem el segon torn del bloc. hi ha persones que continuen i d' altres que comecen el curs.
Benvinguts, Carlos, Alfons i J.Félix, i com no al profe, a l' Alfons que hem sentit a parlar molt d'ell per l'Antonio i l'Eloi.

Rosa